lørdag den 29. januar 2011

To cut or not to cut? (my hair)

Edited for at putte lidt billeder på af den frisure jeg tænker mig det skulle være. Det er nemlig meget vigtigt for mig, at det ikke blir damet!! Det her - på Carine Roitfeld - er tilpas sjusket (på den gode sovekammer-agtige måde I ved) og afslappet. Hvad synes I om det?



Ind imellem får jeg sådan lyst til at der skal ske noget med mit hår. Jeg har gennem tiderne haft mange forskellige farver og frisurer - nogle mere heldige end andre :o) Jeg har både været rødhåret, platinblond, blond, lysebrun, mørkebrun og sort. Naturligt er jeg nok mest leverpostej, som efterhånden er blevet gråt. Jeg kan dog ikke holde ud at se mig selv med gråt hår, så jeg farver det blondt. Eller rettere - min frisør gør. Jeg har ikke nerver til at gøre det selv.

I lang tid har jeg haft pandehår, men nu er det ved at gro ud og jeg har fået lyst til at få det længere igen (altså pandehåret). Derfor overvejer jeg nu at klippe nogen cm af længden på det lange hår, så det passer mere sammen med pandehåret og bliver til en page.

Sådan lidt ala det her - måske bare kortere?


Som her måske? (bare knap så boppet)


Manja fra manjalynz.com har også klippet sit og det er så fint synes jeg


Jeg synes også hende her fra Colombinesmille.com har det fineste pagehår



Jeg fisker vist lidt efter jeres mening. Hvad synes I - skal jeg prøve det?

7 kommentarer:

  1. Ja :) Jeg synes du skal prøve det. Jeg mener why not? Umiddelbart af de eksempler du viser her, så tror jeg at noget a la Manjas vil være rigtig flot til dig. Tror Gwyneth har meget tyndt hår og dit ser umiddelbart kraftigere ud? Så er bange for at det vil være svært at style uden en masse tid med produkter og forskellige elektroniske venner :)

    SvarSlet
  2. jeg synes at du skal kaste dig ud i det, tror at det ville klæde dig rigtigt godt!

    SvarSlet
  3. Jeg synes altså det så pænt ud når du havde længre hår:-)

    SvarSlet
  4. Hej I tre skønne kvinder ;o)
    Tak for jeres mening. Jeg tænker lidt en mellemting mellem Gwyneths og Manjas længdemæssigt. Ja jeg har meget kraftigt hår og det gror rigtig hurtigt, så det gror jo ud igen hvis jeg blir ked af det.
    Marianne - jeg plejer ikke at kunne holde det alt for lange hår ud af samme grund. Mit hår er så tykt og glat, at det er svært at gøre noget med. Så ender jeg bare med at have en hestehale hver dag og det er så kedeligt. Jeg kan ikke holde ud at have det nede, når det blir for langt.
    Tror altså jeg prøver ;o) Var også ved at forsøge mig med midterskilning imorges, men synes jeg lignede en idiot, så det blev hurtigt droppet - ha ha.

    SvarSlet
  5. Lige en ting mere - det er rigtig vigtigt for mig, at det IKKE blir for damet. Det er jeg bare slet ikke til. Vil gerne ha det sådan lidt skødesløst og lækkert på sovekammermåden ;o)
    Har lige puttet et par billeder mere på af Carine Roitfelds hår, som jeg synes er perfekt.

    SvarSlet
  6. Ikke endnu, men gør det imorgen ;o)
    Min skønne veninde Susanne er også lige blevet klippet superkort page og det er SÅ flot til hende.
    Har du altid haft langt hår Mals?

    SvarSlet

Sig noget :o)