lørdag den 29. januar 2011

New in - Chanel Black Pearl & Pêche Nacrée

Efter tippet fra Guapizimo igår spænede jeg straks ned i min lokale Matas, der ligger i Spinderiet i Valby, for at se, om jeg kunne være heldig de havde fået de nye lakker fra Chanel.

Det havde de sørme, så jeg hapsede disse to med hjem.


Som nævnt i et tidligere indlæg, så holder Chanels lakker desværre ikke særlig godt på mig. Jo fint på fødderne, men ikke på hænderne af en eller anden sær  grund. Men jeg ELSKER farverne og synes stadig de er så fantastiske. Så må jeg jo bare leve med at de kun holder 2 dage på mig.

Tror Pêche Nacrée blir fantastisk til sommer med brune hænder og fine smykker. Og Black Pearl er allerede så fin til nu.

Skal I ha nogen af dem? De havde fået en del i Matas i Spinderiet - mener hun sagde 18. Den hvide (tror den hedder Pearl Drop) var der også, men den er jeg ikke så forelsket i.

Med hjem røg også en fast ingrediens i mine skønhedsrutiner - tørshampoo fra Frottee. Bruger den på 3.-4. dagen og så holder håret lige en dag længere. Jeg har utroligt kraftigt og tykt hår, der gror som ukrudt og det klasker aldrig, men kan godt fedte lidt i bunden. Så er den virkelig genial!


6 kommentarer:

  1. Jeg købte også Black Pearl i Illum i går og elsker den allerede. Du skal prøve "Good To Go" fra Essie, så holder Chanel lakken meget bedre;)

    SvarSlet
  2. Købte også Black Pearl i Matas i dag. Den er bare superlækker:-)

    SvarSlet
  3. Den er virkelig fin ja :o)
    Tak for tippet med good to go. Det må jeg prøve!

    SvarSlet
  4. Ja, jeg er også ret fristet - af dem alle tre faktisk. Så nu må vi se, hvilke der ender herhjemme :)

    SvarSlet
  5. Gode køb :D

    Jeg tror også Pêche Nacrée vil være rigtig flot på fødderne, især hvis de er sommerbrune! :)

    SvarSlet
  6. Lækkert :) - jeg kunne nu godt tænke mig den hvide, men får man den mon brugt...hmm....

    SvarSlet

Sig noget :o)