tirsdag den 18. januar 2011

2 down.... and - Acne Cypress Boots

?? to go.

Jeg lovede jo lidt en fortsættelse i Rotte-sagaen igår og rotterne har været meget meget aktive idag. Sikkert fordi de ikke kan komme i kloakken nu og derfor søger andre veje.

De har i hvert fald fundet vej ind i det køkkenskab under vores vask og derfor tømte vi det og satte en fælde en. To min tog det - så gik den første i fælden og nu er nr. 2 lige hoppet i det samme sted. Har ikke turdet kigge derind endnu.

Jeg har et meget klamt billede af det, men det vil jeg altså skåne jer for!

I stedet vil jeg tænke gode, positive tanker og drømme om de her Cypress boots fra Acne, som er så fede. Man fortjener da også en belønning som rottefanger eller?!?


Billeder lånt fra Carolines mode.

I love these Cypress Boots from Acne.

9 kommentarer:

  1. eeej hvor er de flotte og du har virkelig fortjent dem, sølle dig!! :-)
    -Katja

    SvarSlet
  2. Tak søde Katja... føler mig også ret sølle lige nu. Og har også været vågen hele natten pga søn med ørepine. Nu er jeg til gengæld slet ikke træt mere og sidder bare og venter som en høg på, at flere går i fælden.

    SvarSlet
  3. Uf det kan ikke være rart. Til gengæld synes jeg støvlerne er meget lækre :)
    Held og lykke med det hele.

    SvarSlet
  4. Uh ækle rotter, godt i snart kommer helt af med dem! Og ja så fortjener du da en belønning bagefter :)

    SvarSlet
  5. Det er da den perfekte rottefangerbelønning!:-)

    SvarSlet
  6. Det lyder virkelig ikke særlig rart med de der klamme fætre altså :( Advr.
    Belønning? KLART! :)

    SvarSlet
  7. Er glad for, at vi kan blive så enige om den belønning :o) Og nu er de online i webshoppen.. tadaaaa

    SvarSlet
  8. Ja de er så flotte! Elsker dem.

    SvarSlet

Sig noget :o)