torsdag den 20. januar 2011

Rotterne - episode 9384934892893


Nogenlunde sådan her ser jeg efterhånden ud. Jeg har snart ikke sovet i tre nætter og har ondt i maven hver gang jeg låser mig ind i huset ved tanken om, hvad der venter.

Vi har nu fanget 8 rotter. En af dem var kæmpestor, en var meget lille. Imorges da vi skulle tømme fælderne, var den rotte, der var gået i, kun et hylster. Den var drænet for alt. De andre havde spist den. Så klamt at det næsten ikke er til at holde ud.

Da jeg kom hjem idag, var der desværre en levende rotte, der sad fast i fælden. Den hang fast i benet og der var blod over det hele. Jeg elsker dyr.... og selvom jeg ikke elsker rotter, så kan jeg ikke holde ud, at de skal lide. Jeg prøvede at ringe til "rottevagten", men det var ikke lige hans kop the at skulle køre ud for det. Det kunne vel vente til imorgen.

Det mente jeg ikke det kunne, så jeg fik min skønne genbo (kvindelig), der går på jagt til at komme og hun slog det stakkels væsen ihjel med en skovl. 

Jeg må sige det har med rotterne påvirker mig mere end jeg troede var muligt. Synes det er så ubehageligt og føler mig nærmest hjemløs.

Ja undskyld alt piveriet, men jeg trængte virkelig til at komme ud med det. Tak hvis du stadig læser med.

9 kommentarer:

  1. Åh nej, det lyder virkelig ikke sjovt. Kan godt følge dig mht at kunne lide dyr og ikke ville se dem lide. For selv om det er rotter, så er der ingen grund til, at de skal have det dårligt. Håber virkelig snart det hele løser sig for dig.

    Hilsen Michelle.

    SvarSlet
  2. Åh nej, hvor har jeg altså ondt af dig. Det er frygteligt at du skal opleve det. Håber for dig og din familie at det snart er overstået.

    /Chau
    http://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau

    SvarSlet
  3. Tusind tak skal I have. Jeg er bare så ked af det så tak for opmuntringen.

    SvarSlet
  4. aaad kan godt forstå at du synes det er træls, stakkels Hanne!!
    Katja

    SvarSlet
  5. Å Hanne, jeg har så ondt af dig og kan godt forstå hvordan du har det. Håber det snart er ved at være de sidste:-)

    SvarSlet
  6. Æv altså det er da noget af et mareridt, både med de døde og den levende og blødende rotte på samme tid. Der er forhåbentligt ikke særligt mange tilbage! Har rottemanden sagt noget om hvor mange der kunne være?

    SvarSlet
  7. Tak skal I ha. Ja det er virkelig blevet et mareridt. Der sad en mere fast igår aftes sent og naboen var inde og slå den ihjel. Senere fangede vi en mere i fælden, heldigvis død. Nu har vi fanget 10.
    Her til morgen opdagede vores kat desværre, at der er et hul i soklen under vores køkken.. der kan de jo helt sikkert komme ind i huset, så jeg har forsøgt at plastre alt muligt på. Håber og beder bare til at det holder.
    Tak for jeres søde ord og tanker.
    Vi ved desværre ikke hvor mange der er, men der er stadig masser af aktivitet selvom vi nu har fanget 10, så der må ha været rigtig mange :o(

    SvarSlet
  8. Åh, Hanne :( Det er simpelthen så væmmeligt - kan virkelig godt forstå du er ked af situationen. Kan godt sætte mig ind i det der med at være dyreven på den ene side og så samtidig blive nødt til at skaffe dem af vejen. Stakkels dig :(

    SvarSlet
  9. Tak skal du have Malsen.
    Ja det er virkelig ikke sjovt mere nu. Puha.
    Har set dit supergode indlæg om tørklæder men har ikke haft tid til at kommentere.. men gør det snart - promise!

    SvarSlet

Sig noget :o)