torsdag den 27. januar 2011

Når lynet slår ned!

Jeg kan huske der var en skøn blogger ved navn Camille der engang skrev, at når lynet slår ned er det om at slå til :o)

Jeg kan ikke være mere enig!

Det er rigtig længe siden lynet slog ned og benene blev slået væk under mig, da jeg så Camilla Skovgaards saw pumps i reptilprægning. Meeeen lige knap 3000 havde jeg på ingen måde lyst til at give for dem - jeg går nemlig mest i støvler. Så selvom jeg var forelsket prøvede jeg at ignorere det.

Altså indtil imorges hvor jeg var ved at få morgenkaffen galt i halsen, da jeg så at leah maria havde 70% udsalg på udvalgte varer og at de var imellem! Haps blev der sagt.... til 824 tilgir jeg aldrig mig selv ellers!

Kan I li dem? De er der vist stadig, men kun i str. 36.

7 kommentarer:

  1. Hold fast hvor er de fede!!! Havde de været der i min størrelse havde jeg sg* også hapset dem! :D

    Og du fortjener da også sådan en par lækre sko til den pris med det helvede du har været igennem på det seneste!

    SvarSlet
  2. Så lækre, Hanne. Kigget faktisk på dem i weekenden hos Emma Lu, men de var der ikke i min størrelse:-(

    SvarSlet
  3. Sådan Hanne! Gotta love Camilla Skovgaard :)

    SvarSlet
  4. Jeg så dem også godt hos LeahMaria (i øvrigt super cool webshop)....de er SÅ flotte! Tillykke med dem :)

    SvarSlet
  5. ^ja, jeg overvejede et kort øjeblik at købe dem (i str. 36), meeeen, nu bruger jeg jo normalt 35, så jeg sparede pengene og lod være. Men flotte - det er de!

    SvarSlet
  6. Tak skal I ha - ja det var jo et kup. Nu går jeg bare og sveder over, om jeg mon har fået dem eller de er udsolgt.. man ved jo aldrig.
    Beam - det er da nogle små fusser du har! :o)

    SvarSlet
  7. De er så seje Hanne! Tillykke med et par ægte Camilla Skovgaard! Jeg krydser i hvertfald fingre for, at de er på vej til dig!

    SvarSlet

Sig noget :o)