lørdag den 15. januar 2011

Looking back.....

I min taskesamling.

Hold da op hvor har jeg haft mange fine tasker og det her er kun et lille udpluk. Da vi boede billigere samlede jeg rigtig meget og min taskesamling voksede sig stor.

Nu er der ikke meget tilbage, men jeg sætter måske mere pris på dem jeg har.

Sjovt at se tilbage - håret har også ændret sig ;o)

Balenciaga:




Prada (en af de tasker, jeg har været allergladest for og har haft længst):



YSL:



Gucci:

Chanel: 

LV - har desværre ingen modeling pics:


Den jeg aldrig fik, men stadig drømmer om - Chanel Baby Cabas:

Its funny to look back at my bag collection. Most of the bags have gone to new homes, but I loved them all.

11 kommentarer:

  1. Sikke en samling, Hanne, er helt misundelig. Dine Balenciagaer og din Chanel...Ooh lala:-)

    SvarSlet
  2. Hvis det er hvad der har overlevet, er det da en fantastisk samling synes jeg. :)

    SvarSlet
  3. Wow- sikke nogle lækre tasker... det ville ikke være dårligt at have den samling... Hvilke tasker har du været mest glad for?

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde kommentarer.
    Jeg har ingen af de her tasker længere. De er fra dengang vi boede billigt i lejlighed og det var muligt at købe en del mere end idag.
    Men jeg er glad for den lille samling jeg har idag.
    Jeg har nok været gladest for LV Rivet af dem her på billederne. Og den ville jeg måske ønske jeg havde beholdt. Men skidt pyt.... jeg har det sådan nu, at skal jeg have noget nyt må jeg sælge noget. Ellers har jeg ikke råd og jeg kan alligevel ikke bruge mere end 4-5 stykker i rotation - og jeg vil gerne bruge dem når jeg har dem. Dengang brugte jeg meget få af taskerne. Kunne bare li at samle på dem.

    SvarSlet
  5. mange fiiine tasker og hårfarver :-)
    -Katja

    SvarSlet
  6. Du rocker den sorte Prada for vildt, Hanne! Kan rigtig godt lide den kobberfarve i dit hår...skal du have det igen mon?
    Det er jo pragtfulde tasker du har haft.....jeg er jo (selvfølgelig) mest vild med Riveting. Den er på min HG-liste ;)

    SvarSlet
  7. Tak Katja ;o)

    Malsen - ja den Prada var næsten slidt op til sidst. Var simpelthen så glad for den og brugte den meget meget tit.
    Riveting har jeg fortrudt jeg har solgt... måske den en dag kan flytte ind igen. Den var også utroligt lækker at bruge.
    Tak med håret. Var også glad for det selv. Det er noget henna-agtigt grød og gjorde håret meget blankt. Men min mand var ikke så vild med det og Susanne (bedste veninde som du jo også kender) var heller ikke, så jeg tror det ikke.

    SvarSlet
  8. Det kan også være at det bare er hele outfittet, hår og taske - det spiller bare så fint på det billede :) Men det lyse du har nu er også fint :)

    SvarSlet
  9. Hello Hanne.blog beautiful.ooh these are amazing pictures! kısses

    SvarSlet
  10. Sikke en fin samling du har/haft :-)

    knus, Chau
    http://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau

    SvarSlet
  11. Er du gal en lækker samling!!

    SvarSlet

Sig noget :o)