fredag den 14. januar 2011

Friday I´m in love....

I don't care if Monday's blue
Tuesday's gray and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love

Kender I sangen? Det er The Cure (som jeg elsker) og det er en dejlig sang.

Ville bare lige tjekke ind for at ønske jer alle en skøn weekend - jeg er sikker på at min blir, for selvom jeg skal en masse så er det nogle hyggelige ting.

Lige et par crappy dagens billeder, hvor jeg har kjole på fra Vero Moda, leggings fra H&M og gunmetal Pistol boots fra Acne.

Så er fredagen igang....



Kan I huske der stod YSL Tribute sandaler på min ønskeseddel for 2011? Tjek lige dette billede ud - så forstår I hvorfor..... perfection!!

I wish you all a nice Weekend! Looking forward to it?

2 kommentarer:

  1. Hvor ser kjolen fin ud og støvlerne er bare lækre. Har lidt travlt så jeg svarer på din mail senere:-) Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Marianne og helt ok. Tak for mail ;o)

    SvarSlet

Sig noget :o)