søndag den 30. januar 2011

Højt at flyve....

dybt at falde... sikke jeg kaster om mig med ordsprog.

Nå men den her mail var desværre i min indbakke her til morgen øv øv og dobbelt øv - ingen Camilla Skovgaard sko til mig i denne omgang:


Kære Hanne

Skoene er desværre udsolgt, undskyld ulejligheden.

Med venlig hilsen
Leah Maria ApS
 
Vicky Fogel 
Indehaver
Nu vil jeg til gengæld tage til brunch hos nogle skønne mennesker og spise dobbelt så mange pandekager som trøst!
God søndag! (og godt at jeg har noget spændende i vente imorgen.. tsk tsk)



10 kommentarer:

  1. øv hvor ærgeligt!!! god pandekagespisning :-)

    SvarSlet
  2. Æv, æv, æv. Jeg har lige oplevet næsten det samme, jeg havde købt en bluse med -70% og var så glad for at jeg havde hapset den....så fik jeg besked næsten morgen om at den var udsolgt, æv!

    SvarSlet
  3. Øv, øv, det var da ærgerligt:-( Så må der være noget andet godt som venter på dig:-)

    SvarSlet
  4. ÆV!
    Men hvad er mon det der er på vej?

    SvarSlet
  5. Øv da!!! Spændt på hvad der i stedet venter. Er det et rottefrit hjem?

    SvarSlet
  6. Ja det er bare så ærgerligt, men havde det næsten lidt på fornemmelsen - kender I det? En lille led stemme der sagde, at det var godt godt til at være sandt. Nå skidt pyt.
    Det ser ud til at være et rottefrit hjem nu og det er meget vigtigere.
    Og det er noget rigtig godt (og dyrt) der er på vej til mig... noget der har fået min Chanel taske til at flytte (den var desværre lige damet nok i lam - øv) og noget jeg har sukket efter længe.

    SvarSlet
  7. Jeg ved ikke, om du stadig drømmer om vidundrene fra frk. Stærk, for så så jeg dem for nylig i en lille butik på Istedgade - kan desværre dog ikke huske, hvor meget de var sat ned.

    SvarSlet
  8. Miss Maybe - det er rigtig sødt af dig, tusind tak. "Desværre" har jeg jo investeret i en taske i mellemtiden, så jeg må hoppe over. Skidt pyt - der kommer nok nogle andre, men tak fordi du tænkte på mig.

    SvarSlet
  9. Ja, og sikke da et smukt bytte :-) Men syntes lige, at du skulle have informationen! Tillykke med den skønne taske!

    SvarSlet
  10. Det var også rigtig sødt af dig. Jeg håber jeg kan styre mig resten af måneden :o)
    Og tak skal du ha.. jeg er så glad for den.

    SvarSlet

Sig noget :o)