lørdag den 22. januar 2011

Mig og Tom.....

Kender I det at man ser en film man husker som meget fantastisk og blir helt pinlig over, hvor dårlig den egentlig var - her 15 år senere?

Eller en musikvideo som man synes var noget af det flotteste og idag har man bare de krummeste tæer i skoene når man genser den? En af de værste er Adam and the Ants med Stand and Deliver - du godeste den er ringe! Du kan se den her - men det er på eget ansvar:
http://www.youtube.com/watch?v=hd-4SOuE6Q0&feature=related

Nå men jeg har så længe jeg kan huske tilbage haft et crush på Tom Cruise. Top Gun, Vanilla Sky, Magnolia, Minority Report, Mission Impossible, Interview with the Vampire (en af mine yndlings) - ja jeg ser alt så længe Tom er med. Jeg synes faktisk han er ret fantastisk og han holder stadig!

Ja det kan da godt være han har opført sig lidt sært på tv og er medlem af Scientology, men det er jo Tom... jeg kan leve med det.

Tjek ham ud som ret unge her i filmen "Risky Business" fra 1983 (måske nogen af jer lige var født der hihi) hvor han spiller Joel, der er alene hjemme og - ehm.... hygger sig ret godt. Er han ikke sød?



I love Tom Cruise and think he is a the best! Check him out dancing in the movie Risky Business - so cute :o)

2 kommentarer:

  1. Er lige faldet over din blog - fantastisk header!

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have :o)
    Ja jeg har fulgt med hos dig længe og er rigtig glad for din blog.
    God søndag.

    SvarSlet

Sig noget :o)