torsdag den 6. januar 2011

Purses and Pugs

Purses and Pugs er en rigtig fin blog, der ejes af Anne Mari, som bor i Oslo. Hun har den mest fantastiske samling af Balenciaga tasker og meget andet godt.

Jeg elsker hendes stil og ikke mindst hendes nuttede Mops, Jimmy.

Jeg kan absolut opfordre til at tage et kig på hendes blog - hun har også lækre Chanel tasker, Louboutin sko og ikke mindst Balenciaga læderjakker.

Besøg hendes blog her - jeg lover du ikke blir skuffet!!





Og tjek lige denne samling af Balenciaga tasker og jakker ud - wauw siger jeg bare!! 





For slet ikke at tale om Jimmy - hendes pug.... nååååå ;o)

Alle billeder er lånt fra Purses and Pugs

I love the blog "Purses and Pugs" and Anne Mari - a norwegian girl - has great taste and an amazing collection of Balenciaga bags. Visit her blog here

7 kommentarer:

  1. Hold da op en taskesamling. det var da helt vildt! :-)

    SvarSlet
  2. Imponerende taskesamling og sikke en sød hund :)

    SvarSlet
  3. Holdafast en samling! Det er da nok noget af det vildeste jeg længe har set.

    SvarSlet
  4. ....... SPEECHLESS! Er du vimmer mand.....hold da op. Godt nok lidt af en samling tasker der.

    SvarSlet
  5. Ja jeg tænkte nok det kunne imponere jer lidt ;o) Det er helt vildt ja.... blir helt i godt humør af alle de smukke farver.

    SvarSlet
  6. OMG hun må da være godt gift :-)
    -Katja

    SvarSlet
  7. Av av av aaaaaav, der er for mange penge ! Vi må håbe hun har en seriøs indboforsikring !! :-D

    /Linda

    SvarSlet

Sig noget :o)