tirsdag den 11. januar 2011

Nail polish collection

Jeg bruger langtfra neglelak hver dag, men jeg kan godt lide det ind imellem - synes ligesom det kan pifte et outfit lidt op. Især på fødderne sommeren igennem. Jeg kan især lide lidt stærke og mørke farver - gerne lidt specielle.

Ind imellem forsøger jeg mig også med hænderne men det ser desværre ikke fint ud mere end et par dage af gangen. Jeg kan ikke holde ud at se på afskallet neglelak, så i samme sekund, der ryger en flig, så ryger resten af lakken også for mit vedkommende! Desværre holder især Chanels lakker dårligt på mig - jeg elsker ellers farverne og følelsen af luksus der er over produktet. Og jeg bruger altid over- og underlak så det kan ikke være grunden.

Her er min Chanel samling:
Fra venstre: Noir Ceramic, Black Satin, Paradoxal, Particuliere, Orange Fizz og Nouvelle Vague
Paradoxal og Particuliere bruger jeg på hænderne - resten kun på fødderne. 



Jeg har også nogle Essie lakker og dem er jeg glad for. Den eneste jeg kun har brugt en enkelt gang er Tart Deco - den farve er altså for skrigende til min smag!

Fra venstre: Miss Matched, Mint Candy Apple, Tart Deco, Chinchilly og Sew Psyched (favorit)

Mit favoritmærke er dog Opi, som jeg elsker for at de laver nogle vilde og glamourøse lakker - fx special editions - Go Goth og Burlesque. Glitter og glimmer - I love it (sagt med Ole H stemme).

Fra venstre: Tease-Y does it, Show it and Glow it (de to er fra Burlesque collection) og Give med The Moon

Jeg har købt sampak med Go Goth collection og Burlesque med 4 små lakker i hver. De er supersøde og jeg elsker de fleste af farverne.

Viser et billede af hver og hvordan de ser ud på. Alle billederne har jeg lån fra Vampy Varnish, som er en af mine yndlingsblogs, når det kommer til neglelak.

Unripened - superflot blåsort farve:

Nevermore - lilla undertoner:

Sanguine - vampyrblodsrød:

Obscurity - mat sort (ikke vild med denne):

Og så mine fire små fra Burlesque collection - elsker dem alle!

Rising star - kobber:

Take the Stage:

The Show Must Go On:

Alis Big Break (flot flot rød):

Det var min samling af neglelakker. Håber du nød indlægget.

I love nail polish and here is my collection. I borrowed the modeling pics from Vampy Varnish, my favourite blog when it comes to nail polish. Thanks for looking.

4 kommentarer:

  1. Mange flotte farver! Har det lidt som dig, eeelsker Chanellakke, men desværre holder de ikke så længe, så bruger mest på fødderne. Men Chanel er bare must-have når det kommer en ny lækker farve:-)

    SvarSlet
  2. Lækker samling ;D Du har jo mange af must haves'ne :)

    SvarSlet
  3. Hvad bruger du af under- og overlak Hanne? Og hvor køber du lakkerne henne?

    Jeg kan ikke fordrage de matte lakker. Jeg synes, det ser kikset ud. I øvrigt skønne farver, du har. Især dem fra Chanel!

    SvarSlet
  4. Marianna - ja det er så ærgerligt med Chanel. De holder fint på mine fødder, sært nok....

    rijah - tak skal du ha :o)

    Allan - jeg bruger lige i tiden Essies under- og overlak. Køber dem ente på HQhair.com eller på lookfantastic.com
    Chanellakkerne har jeg nogen gange købt på denne side:
    http://www.garden.co.uk/php/chanel_product.php?productID=MANPR010
    Det er tit de har de mere sjældne farver på lager.

    SvarSlet

Sig noget :o)