tirsdag den 4. januar 2011

Min Cookie

En af de vigtigste ting i mit liv er min japanske spids Cookie. Hun betyder rigtig meget for mig og er en stor del af vores familie. Når vi holder ferie, tager vi hensyn til at Cookie kan være med og vi har hende altid med - præcis som vi har med vores søn.

Hun er den skønneste skønne hund og har et fantastisk temperament! Og så er hun mors hund og sover i arm hver nat.

Ryddede lige op og fandt de her gamle billeder af hende, fra lige da vi fik hende.


Her er den voksne Cookie i skoven




I love my dog, Cookie - she is just amazing and a big part of my life.

8 kommentarer:

  1. nuuuhr.. hvor er hun søøøøøød!!!
    har det på samme måde med Anton
    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Åhhh hun er sød. Har selv en Simba, sort labrador født 8/8 2006 som også er helt fantastisk. man elsker bare de kære dyr;)

    SvarSlet
  3. Hun er så kær, Hanne....jeg kunne også godt tænke mig en japansk spids - de er så hvalpede selv om de bliver voksne.

    SvarSlet
  4. Nåååå, hvor er hun sød. Ville gerne have en hund men vi må ikke have husdyr her hvor jeg bor:-(

    SvarSlet
  5. Årh hvor er hun altså bare nuttet på de billeder, og det er hun sikkert stadigvæk selvom hun er blevet større ;)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer. Det betyder meget for mig.
    Jeg kan kun anbefale den Japanske spids. De har det skønneste temperament og er virkelig smukke (synes jeg i hvert fald). Men elsker nu generelt alle dyr.

    Marianne - øv med ingen husdyr :o( Må I heller ikke have kat? Hvad med rotte? Sådan en har jeg nemlig stadig... suk.

    SvarSlet
  7. Åååååhhhh... hun er da lige til at overkramme! Jeg tænker på at lave et indlæg på min blog om min hund Dina, inspireret af dig.

    SvarSlet
  8. Tusind tak Allan - ja det skulle du gøre med Dina... hun er også bare skøn.

    SvarSlet

Sig noget :o)