mandag den 15. november 2010

Mandag - med rotter på loftet og lyst til en poncho

Det har været en rigtig mandag. Har sovet utroligt dårligt i nat, da vi igår opdagede at der er flyttet en (håber virkelig virkelig kun der er en) rotte ind under vores gulv! Kattene sad og stirrede på gulvet i timevis og hunden blev bange og gemte sig ovenpå - så meget for den vagthund :o)

Men bare tanken om, at det kryb kunne komme ind i huset og løbe rundt. Puha - det kan jeg næsten ikke holde ud at tænke på. Derfor har toilettet også set sådan ud i nat - ja grin I bare.
Imorgen kommer rottefængeren heldigvis og så håber jeg virkelig han kan få den skræmt væk!
Har nogen af jer prøvet at have rotter?


Og så har jeg fået en craving efter at eje denne spotted fringe poncho fra Nastygal og nu er den selvfølgelig udsolgt. Tsk tsk. Men er den ikke fin?


This Weekend we discovered we have a Rat in our house. I swear - I havent slept all night! 
And I really crave this spotted fringe poncho - do you like it? Its Karen from WhereDidUGetThat in the picture. More here

4 kommentarer:

  1. ja puhaa det er noget klamt noget, men så kan du da trøste dig selv med at du så ingen mus har :-) eller noget, for man siger jo at er der rotter så er der ingen mus..
    fedt billede med lysestagen :-))
    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ewwww, jeg har ikke prøvet at have rotter men mus. Det var da vi boede i et lejet hus i Spanien. Jeg fandt ud af de kom op langs et rør i gulvet hvor der ikke var isoleret rundt om - jeg fik lukket hullet til og vores hund dengang fangede musen som jeg fandt bag en pude i sofaen...mere eeeewwwww!!!

    Ponchoen er viiildt fed!!

    SvarSlet
  3. Katja - jeg vil nu noget hellere ha mus ;o) Er ikke sippet med hverken insekter eller andet kryb, men lige præcis rotter kan jeg bare slet ikke klare... brrr.. de gir mig myrekryb.

    Guapizimo - nåå en bette mus ;o) Nej bare det, at der er noget som man ikke forventer er der. Det er slet ikke til at holde ud. Kattene sidder limet til gulvet og synes det er vildt fantastisk at det pusler dernede... jeg synes ikke!!

    Ja den poncho er virkelig fin!

    SvarSlet
  4. Hold da op Hanne, kan godt forstå du har sovet dårligt. Har heldigvis aldrig pøvet at have hverken rotter eller mus, men ville have flyttet på hotel hvis jeg vidste der var noget som kravlet rundt under gulvene. Håber i kommer af med den hurtig:-)
    Ponchoen er fantastisk flot og hvor er det bare typisk at den er udsolgt...kender det så godt:-)

    SvarSlet

Sig noget :o)