søndag den 26. juni 2011

The ultimate leather jacket!

Ja jeg har altså en stor svaghed for lækre læderjakker... I kan se jeg har postet Isabel Marants Keni biker jakke og jeg har også selv en Balenciaga læderjakke, som jeg elsker, og en Rick Owens. Begge bruger jeg rigtig meget og er superglade for dem. Her er et billede af Balenciaga jakken

Jakken sidder virkelig godt, den er dejligt blød i skindet og lidt tyk, så den er også genial til forår og efterår. Jeg elsker det sorte hw på den og er meget glad for den i det hele taget.


Men nu har jeg (selvfølgelig) kastet min kærlighed på endnu en læderjakke. Denne er også fra Balenciaga og den er bare SMUK. Helt anderledes end min og med så mange flotte detaljer. Jeg er ikke blevet mindre forelsket af at se den på to fashionable og smukke bloggere - nemlig Caroline Blomst og Elin Kling

Den er dyr - omkring 14.300 kr. dyr, men derfor kan man jo godt drømme ikke? Det er jo gratis... hvis man altså nøjes med det.

I får lige lidt spam af lækkerheden herself - THE JACKET!

Her på Caroline Blomst, hvis stil jeg virkelig godt kan li - jeans, en lækker t-shirt, fede boots og så en fantastisk læderjakke:




Billeder lånt fra Carolines mode

Elin Kling ser godt ud i alt og også i denne jakke..... hun er virkelig smuk



Billeder lånt fra Elin Kling

Jeg ved ikke helt hvordan jeg blev så overmodig at poste billede af mig selv sammen med disse to skønheder, men nogle gange er det rart at se at alm., lavstammede kvinder også kan bære lækre ting ;o)

Hvis nogle af jer har fået lyst til at erhverve jer jakken kan den fåes hos Browns fashion lige nu i navy.

Ha en skøn søndag aften!

Balenciaga make the most amazing leather jackets! I have the classic style in black with black hw and love it to pieces, but this new one is no. 1 on my wishlist! Its gorgeous

3 kommentarer:

  1. Du er mindst lige så skøn som de to, Hanne...og jakken er jo bare fantastisk:-D

    SvarSlet
  2. Nååå tak Marianne, det var sødt sagt.
    Ja den er så fed!

    SvarSlet
  3. this leather jacket is simply perfect!

    SvarSlet

Sig noget :o)