lørdag den 4. juni 2011

Fødselsdag

Idag har vi holdt Davids 8 års fødselsdag for klassen + det løse. Der kom 12 børn, hvoraf de to ikke var inviterede, men pludselig kom med en gave ;o) Nænnede ikke at sende dem  hjem igen.

Festen var god og der var vandkamp, badning i bassin, vilde drenge og masser af saftevand og kager. Jeg er HELT færdig nu. 5 timer i højeste gear er rigeligt for mig. Nåede ud og løbe 13 km med min søde nabo inden de kom og det var skønt. Så kunne jeg spise lidt ekstra hindbærlagkage - my favourite.

David har egentlig først fødselsdag om  en måned - nemlig d. 4. juli - uafhængighedsdagen i USA, men vi holder det nu for ellers er alle taget på sommerferie og han er bare sådan en dreng der elsker en god fest. Jo flere jo bedre.

Næste weekend står den på fødselsdag nr. 2 for fodboldholdet - med overnatning. Jeg må hellere begynde at forberede mig mentalt....

Forbereder mig også mentalt på noget jeg skal imorgen - med tidligere sød kollega. Vi skal nemlig herhen og jeg skal sulte mig indtil ankomsten!! Har nogen af jer været der?

Her er lidt billeder fra dagen.

Der blev kastet med vandballoner.... 

 Og spillet smart...

Dyb koncentration

Bananmuffins ad libitum - Mmmmm 

Hindbærlagkage til de voksne der hentede - mer Mmmmm 

Rutebilslagkage - blev dog pyntet med flag og lys, men glemte at tage billeder af det desværre


Fødselsdagsbarnet - han havde en dejlig dag håber jeg - forstår slet ikke han er 8 år snart. 


Today we were celebrating my son turning 8 years. We had a great time and the weather was sunny and hot - perfect for playing with water, eating icecream and lots of cake.

6 kommentarer:

  1. ser hyggeligt ud.. ja det tager på kræfterne med sådan en flok, især når man ikke er vant til det :-)

    -Katja

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud, Hanne, og hvor var det heldigt at vejret var så godt så i kunne være udenfor....men kan godt forstå du er træt:-)

    SvarSlet
  3. Skønne billeder :) Gætter på at du har haft hænderne fulde :)

    SvarSlet
  4. Jeg er sikker på at han har haft en fantastisk dag og jeg kan godt forstå hvis du er træt oven på al den aktivitet! ;)

    Lyder spændende med kagebord imorgen, tag endelig en masse billeder :D

    SvarSlet
  5. Tak skal I ha... ja det er hårdt med sådan en flok vildbasser men så godt vi kunne være så meget ude.

    Guapizimo - du må være i god træning med at holde fødselsdage? ;o) skal nok tage kage-billeder idag!

    SvarSlet
  6. tillykke med din søn!

    KNUS, Chau

    SvarSlet

Sig noget :o)