søndag den 5. juni 2011

Chanel Mimosa og Orange Fizz

Når vejret er sådan her får jeg lyst til lidt sjov på hænder og fødder og det ser lidt pænere ud med de her lakker hvis man har fået lidt farve.

Mimosa og Orange Fizz

Jeg synes Mimosa er rigtig fin, men den dækker virkelig dårligt - tre lag skal der til. Jeg synes nu den er ret fin og meget sommerlig - og meget anderledes end mine andre lakker. Tror jeg blir glad for den her til sommer.

Mimosa in action med træt spion i baggrunden - det er hårdt at have gæster

Orange Fizz har jeg ikke fået brugt ret meget og det er en skam, for det er faktisk en rigtig flot sommerfarve! Synes dog ikke den klæder mine hænder så godt, så jeg bruger den kun på tæerne. Den er også god til at dække de blå negle man får når man løber langt :o)

Her er den in action... ved ikke lige hvad jeg laver med mine tæer - de er lidt foto-sky ;o)

Ser frem til det store kagebord på Grannys House idag og satser på at tage billeder!

Ha en skøn dag i solen.

3 kommentarer:

  1. Jeg skal også have Mimosaen på i dag, dog på tæerne:-)Glæder mig til at se billeder af de lækre kager:-)

    SvarSlet
  2. flotte flotte farver:-) Elsker sommerfarver på neglene...
    -Trine

    SvarSlet
  3. De ER bare fine, men du har ret i, at de kræver lidt kulør på kroppen. Arbejdede sammen med en makeup-artist, som udbrød (da jeg kom spankulerende iført Mimosa): Hov, den er da vist mere speciel end køn. MEN jeg var også kridhvid. Kh Anette

    SvarSlet

Sig noget :o)