onsdag den 22. juni 2011

220611

Jeg har lige været inde i en frygtelig travl periode de sidste tre uger. Fødselsdage og diverse arrangementer fra morgen til aften hver eneste weekend og en masse i løbet af ugen. Nu er der endelig lidt ro på og jeg er simpelthen så træt, at jeg næsten ikke kan hænge sammen.

Derfor hoppede jeg også i mine "safe items" her til morgen - det jeg altid føler mig godt tilpas i og som bare sidder.



Nederdel T by Alexander Wang
T-shirt Vila
Jakke Rick Owens
Støvler Cypress fra Acne



Og min elskede Chanel WOC som jeg fornylig solgte ved en fejl, men heldigvis havde mulighed for at få tilbage



Ring fra Sif Jacobs. Synes hun laver de flotteste smykker, der ligner en million men absolut ikke koster en - we like!


Favoritstøvlerne som jeg kan gå jorden rundt i

Ha en skøn dag søde læsere og tak fordi I stadig hænger på!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Du ser supergodt ud, søde Hanne og mange flotte detaljer. Elsker din jakke, men det ved du jo:-) Hav en dejlig dag og håber du snart får slappet ordentlig af.

    SvarSlet
  2. Virkelig lækkert og casual outfit - er det Cypres de støvler?

    SvarSlet
  3. Tusind tak skal I have.
    Jeps Malsen - det er Cypress. Så gode at gå i.

    SvarSlet

Sig noget :o)