tirsdag den 28. december 2010

Sale!

Min indbakke drukner i lokkemails om udsalg og jeg synes altså det er ekstra vildt i år - eller er det bare mig? Hvis jeg havde et pengetræ i haven var der rigtig mange ting jeg godt ville købe på udsalg, men det er nok en god ide at tænke sig godt om. Vil jeg så gerne have den her taske/de her sko osv eller er det fordi jeg bliver grebet af udsalgsstemningen og hvor billigt det er? (pinligt at indrømme, men det kan jeg godt finde på).

Nogle udsalgskøb ender med at blive skattede favoritter (dem jeg i forvejen har ønsket mig rigtig meget), mens andre bare kommer til at hænge i skabet til jeg tager mig sammen til at sætte dem på TS.

Nå men tilbage til tilbuddene:

NET-A-PORTER.COM har virkelig gode tilbud og rigtig mange fine varer tilbage stadigvæk. Gå til deres udsalg her

Jeg har samlet en collage af ting jeg ikke ville have noget imod at have hængende i mit skab. Faktisk er en af tingene på vej hertil - kan du gætte hvilken?




Udover ovennævnte har følgende også rigtig gode udsalgstilbud:

Matchesfashion

Mytheresa

Luisaviaroma

my-wardrobe

Og så har Acne faktisk vipsale på deres shop 24 timer endnu. Brug koden vipsale ved tjek-ud og få 40% på udvalgte varer!!

6 kommentarer:

  1. Lækre ting du ønsker dig, men har ingen ide om hvad du har købt:-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes også at det er gået helt amok. Der var jo allerede startet udsalg inden jul!
    Jeg tror du har købt Phillip Lim tasken. :)

    SvarSlet
  3. Det er ellers noget jeg har skrevet om før Marianne ;o)

    Jamen du har helt ret - det er Phillip Lim tasken... den må godt komme snart.

    SvarSlet
  4. Jeg ville også gætte på Edie.....du valgte sort?
    (ahem....jeg kom også til at købe den....bare i grå...haha :D )

    SvarSlet
  5. Ja jeg valgte den sorte. Det var min første forelskelse og det har jeg lært, at man skal holde fast i. Selvom jeg også rigtig godt kan li den grå!

    Ha ha Malsen.... tillykke med den. Er din afsendt?

    SvarSlet
  6. Jeg har ikke fået nogen mail om afsendelse....endnu. Men den kommer nok :) Hehe...så kan vi bytte låne, når vi hver især bliver træt af farven! :D

    SvarSlet

Sig noget :o)