tirsdag den 7. december 2010

fullclosetbutnothingtowear - Irina

Jeg kan godt li Irinas blog - jeg synes hun har en imponerende evne til at se enormt godt ud - også til hverdag. Høje hæle und alles.

Se hvor fin hun ser ud med det smukke tørklæde... uhhh jeg glæder mig til jeg får mit eget røde tørklæde, som søde Katja laver til mig.

Jeg synes også Irina virker som et sødt menneske. Sjovt at sådan noget kan skinne igennem, men det synes jeg altså godt det kan.

Besøg hendes blog her


I love Irinas style and her blog. She seems like such a nice person and always looks great! Visit her blog here

3 kommentarer:

  1. Jeg følger også Irina og synes hun har en rigtig god stil...også har hun mange flotte sko:-)

    SvarSlet
  2. Hun er så fin :) Og lyder skønt med halstørklædet :D

    SvarSlet
  3. Ja vildt mange flotte sko - og høje!

    Glæder mig sådan til det tørklæde...

    SvarSlet

Sig noget :o)