søndag den 19. december 2010

Celine box bag

Jeg forelsker mig med jævne mellemrum i en taske, som jeg vist tidligere har nævnt, og så er det både med hjertebanken og søvnløse nætter (næsten) indtil den udkårne er i hus.

Desværre er genstanden for min forelskelse denne gang en anelse dyr, så derfor bliver det ikke lige foreløbig den flytter ind hos mig.

Ikke desto mindre er det en helt fantastisk, smuk, klassisk, tidsløs taske! En jeg ville kunne bruge altid og aldrig - aldrig blev der sagt - blive træt af. Jeg elsker den i alle farver, men har en svaghed for den røde især. Selvom den blå, camel og sorte også er så smukke.

Jeg ville dog vælge den sorte i sidste ende, da sort altid virker og jeg ved, at den ville jeg blive gladest for på sigt.

Men nyd billederne af Celine og hendes heldige ejere - gid det var mig!

Er i øvrigt ved at forberede et indlæg med "buy of the year". For mit vedkommende kan jeg afsløre, at mit absolut bedste køb i år (som jeg også har haft et crush på i flere år) starter med C og ender på L. Kig med de næste par dage. Hvad mon jeres bedste køb i år har været?





I absolutely love the Celine bag and will start saving to get one in 2011. What color is your favourite? Mine is red, and black - and blue... and - I cant decide. Love all of them!

4 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot, Hanne. Det bedste køb, hmmm, den er svær...der er så mange:-)Men hvis jeg skal vælge, så er det nok mine elskede Camilla Skovgaard sandaler:-)

    SvarSlet
  2. Uuuuhh mit bedste køb starter også med C og slutter på L og det er et køb jeg endnu ikke har flashet. Godt nok er den vintage men det er a-okey med mig. :)
    Spændt på at se hvad du har investeret i.

    SvarSlet
  3. Uh! I python! Haps...hvis man kunne. Den er lækker, men kan godt forstå du ville vælge sort. Den er ligesom mest sikker ikk?
    Jeg kan umuligt afgøre årets bedste køb.....hmm....den må jeg vist tænke over :)

    SvarSlet
  4. Marianne - de er også superfine dine CS sandaler!

    Princess - uhhh glæder mig til du flasher dit køb ;o)

    Malsen - ja den er fin i python... jeg har noget med slange - så snart noget er i slange, så count me in ;o)
    Har du tænkt over årets køb?

    Poster mit imorgen. Kan I mærke jeg trækker spændingen? Ha ha

    SvarSlet

Sig noget :o)