lørdag den 28. maj 2011

Damn you autocorrect...

Alle planer om skabsoprydning er droppet. Jeg skal bare spise skum og læse de 400 sider med stavefejl på tlf. på damnyouautocorrect - seriøst - jeg elsker den side!

Her er et par af mine favoritter ;o)



Jeg har en veninde, som jeg går til yoga med og vi havde altid den aftale, at når hun var nået sikkert hjem skulle hun lige sende en sms, da det var en lidt skummel vej hun skulle.

En aften nåede hun hjem og skrev: "jeg nåede næsten hele vejen hjem før jeg opdagede at kussen vendte forkert" 
Hun mente kysen.... cykelhjelmen - jeg grinede seriøst resten af aftenen! 

Har I skrevet forkert?

Og så en sidste herfra:



4 kommentarer:

  1. Haha, de er meget sjove...men det er vel også for sjov at du skriver at du har droppet oprydningen??:-)

    SvarSlet
  2. Jeg sidder helt seriøst og græder af grin. Har helt ondt maven af grinekramper. Verdens bedste hjemmeside.

    SvarSlet
  3. Jeg ELSKER autocorrect-siden! :D Den er seriøst det sjoveste.... :D

    SvarSlet
  4. Marianne - nej jeg har ryddet op... takket være dine kommentarer og mails ;o)) Tak for det. Det er så skønt nu hvor det er gjort jo!

    Bettina og Malsen - ja den er for sjov ;o) Har lige skrevet et laaangt svar til dig Bettina (på et af dine blogindlæg - lagersalg) men kan ikke poste det :o( Synes ellers det var sjovt du skrev: "Kvinder i massevis der slæbte rundt på store, gennemsigtige skraldesække proppet med tog."

    Så det lige for mig... hihi....

    SvarSlet

Sig noget :o)