torsdag den 7. april 2011

I love: Fiorentini + Baker

Kender I til mærket Fiorentini + Baker? Hvis ikke så skynd jer at gøre noget ved det!

Deborah Baker, som er en berømt engelsk skodesigner, har indgået et kreativt samarbejde med Gianpaulo Fiorentini, som er en af Bolognas mest kendte indretningsarkitekter og det der kommet Fiorentini + Baker herre- og damesko ud af. De bruger skønne materialer, vintagelæder og et design der bare holder og er klassisk og lækkert.

Jeg har selv et par i den klassiske Eternity model, som alle kendisser blev set med på et tidspunkt. Min model er dog lidt kortere og i taupe. Jeg har dem på idag og havde helt glemt hvor fantastiske de er at gå i. Det er seriøst som at have smør på fødderne.

Mine er magen til disse:

De er meget store i størrelserne. Jeg har str. 35 og de er rigeligt store! Jeg bruger str. 36 normalt.

Som sagt havde rigtig mange af de kendte Eternity støvlen i den lange udgave på et tidspunkt. De er superfine synes jeg.

Her Jennifer Aniston

Andre kendisser med støvlerne:

De fåes hos Gai & Lisva der har et rigtig godt udvalg. Se mere her

Og lige et par live billeder af mine, som jeg har på idag ;o) Outfit billeder kommer senere...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget :o)