lørdag den 19. marts 2011

Fold over clutches....

Wauw - jeg synes bare de her fold-over clutches er superfine og så er de tilmed billige!

Det er en taskedesigner ved navn Clare Vivier der har lavet dem og de koster kun 149 USD! Ved køb over USD 250 er der worldwide free shipping. Jeg synes de er lidt Céline-ish og overvejer især at bestille den blå, men måske også en poppy red.

Synes I ikke de er fine?

I finder dem her




These fold-over clutches from Clare Vivier is amazing - buy them here

7 kommentarer:

  1. Jeg har også spottet dem og synes de er rigtig fine. Især den blå er da super Celine.

    //betina

    SvarSlet
  2. jooo de er sørme fine..
    -Katja

    SvarSlet
  3. De er super fine, jeg synes du skal gå efter den blå som du selv godt kunne tænke dig :)

    SvarSlet
  4. Ja de er vildt lækre!
    Jeg tænker også at den blå er den fineste.
    Tak for jeres kommentarer.

    SvarSlet
  5. Uh, hvor er de bare fine - men især den blå. Er helt pjattet med kontrasten mellem den skarpe blå og den røde lynlås - og læderet ser SÅ lækkert ud!

    SvarSlet
  6. Det er rigtigt - det er virkelig fint med den stærke blå og lynlåsen! Godt spottet...
    Ja læderet virker utroligt lækkert.

    Har nogen af jer bestilt en?

    SvarSlet

Sig noget :o)