torsdag den 10. februar 2011

Cookie and Céline...

Lige et par snapshots med det nye kamera. Der er godt nok meget at sætte sig ind i og jeg har slet ikke haft tid til det endnu, men jeg glæder mig til at lege med det. Det virker umiddelbart nemt at bruge og man kan pludselig se hvor beskidt spejlet er ;o) Det kunne man ikke med min iPhone.. ha ha.

Der kan vælges forskellige scener og temaer og det er meget sjovt tror jeg. Glæder mig i hvert fald til at prøve.

Håber I alle får en skøn torsdag!

Cookie-pigen i sofaen

Mig og Céline - jeg har brugt den hver dag siden jeg købte den og elsker den!

Just tried my new Olympus Pen camera this morning.

6 kommentarer:

  1. Den er så flot din celine :-) jeg vil også snart have en! Tænkte på, da du købte din inde ved Kassandra, havde de andre farver af samme str som din?

    SvarSlet
  2. Sød hund OG lækker taske! Win win!!!

    SvarSlet
  3. Billedet af hundebassen er altså ret fantastisk...sådan rent teknisk. Din celine-sag er bare fantastisk sådan i al almindelighed ...slet ikke misundelig ;)

    SvarSlet
  4. Den taske er bare to die for Hanne. Kan godt forstå du bruger den hele tiden.

    /Chau
    http://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau

    SvarSlet
  5. Tak skal I ha.. jeg er også bare så glad for den.
    Kim-Linh - nej de havde slet ikke flere tilbage - helt udsolgt.

    Malsen - tak, det kræver godt nok noget øvelse,men det er vildt sjovt at nørde med... glæder mig til rigtig at have tid.

    SvarSlet

Sig noget :o)