torsdag den 21. oktober 2010

Nespresso..... Mmmmm




Jeg har rigtig længe kigget på en Nespresso maskine, men synes ærlig talt de var lidt dyre. Især den jeg gerne ville have - Latissima. Jeg fandt den dog en del billigere på Pixmania.com og fik den faktisk i fødselsdagsgave i år. Siden har intet været det samme!

Jeg synes virkelig den laver god kaffe og det med, at man kan vælge forskellige smagsvarianter og lave forskellige slags kaffer er fantastisk. Det nyder jeg virkelig meget. Kaffen er dog lidt dyr og det kan være lidt upraktisk, at man kun kan købe på nettet (koster porto) eller skal ind i butikken. Men jeg drikker max 1-2 kopper pr. dag og så er det en ok lille luksus i hverdagen synes jeg.

Efter en lang tur med hunden idag har den stået på en god kop kaffe og hjemmelavet æbletærte. Mmmm. Efteråret er nu ikke så tosset.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget :o)