mandag den 18. oktober 2010

Dejlig start på ugen....

Igår var simpelthen sådan en god mandag!
Den startede med, at den jakke jeg har jagtet, siden jeg i første omgang lod den hænge fordi jeg ikke var sikker på den - nemlig lynlåsjakken fra Cos - pludselig dukkede op i min størrelse, fordi en kunde ikke havde afhentet den. Og ikke nok med det - den var også sat ned med 50%!! Der var mange fine ting, der var sat ned, men jeg lukkede øjnene og nøjedes med jakken.... den er str. 36 og er måske lige det største, men det er ok.

Undskyld det utroligt fedtede spejl - havde jeg ikke lige opdaget i min iver ;)



Senere på aftenen modtog jeg en mail fra søde Charlotte om, at jeg havde været den heldige vinder af hendes konkurrence om et Staycationophold! Hvor heldig kan man være. Jeg glæder mig allerede sådan til at overraske min mand.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget :o)