lørdag den 30. oktober 2010

HQhair.com - 15% på alt

Jeg fik en mail fra HQhair.com igår som jeg lige vil dele med jer. Jeg har købt en del på HQhair.com og har været supertilfreds. De har bla Opi neglelakker, som jeg er rigtig glad for og en masse andre gode ting.

Der er 15% på alle varer indtil søndag midnat. De har også fx. Bare Escentuals, som jeg absolut kan anbefale - synes de laver den bedste mineralpudder. Besøg siden her

Koden ved check-out er warmup15 og den udløber søndag d. 31. oktober ved midnat.

Let us treat you to 15% off our entire site this weekend! There's no need to brave the Christmas crowds, stay inside and enjoy 15% off HQhair.com. This offer ends midnight Sunday so don’t dawdle! We have tons of fabulous hair, skincare and make-up products that are waiting for you to buy them, we also have a fab range of Christmas gifts so what are you waiting for?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget :o)