tirsdag den 6. september 2011

Tak for denne gang...


I har måske kunnet mærke det komme snigende? Manglende lyst og kreativitet har resulteret i længere og længere mellem indlæggene her på bloggen. Ja jeg har været syg, men jeg har heller ikke haft LYST til at skrive eller følt jeg havde noget at bidrage med.

Derfor har jeg besluttet at lukke bloggen her for nu. Jeg synes nemlig selv bedst om regelmæssige indlæg på de blogs jeg følger og synes også lysten skal være tilstede.

Jeg er rigtig taknemmelig for, at I har haft lyst til at læse med og håber måske også nogle af jer vil læse med på den blog jeg snart "åbner" i stedet og som jeg vil henvise til her på siden.

Den kommer til at omhandle noget jeg går endnu mere op i end mode - nemlig træning :o) Og kost.....

Jeg gir lige lyd her når jeg er klar til at I kan kigge indenfor - om et par dage - håber I har lyst.

Ha det rigtig godt allesammen og endnu engang tak fordi I har haft lyst til at følge med her.

Kærligst
Hanne

11 kommentarer:

  1. Jeg forstår din beslutning og er HELT frisk på at læse om træning og kost, de emner optager mig meget for tiden!

    SvarSlet
  2. Du vil blive savnet:-)
    Men glæder mig at se og læse din nye blog:-)

    SvarSlet
  3. Held og lykke med din nye blog, søde Hanne! Jeg er sikker på at den bliver fantastisk og jeg glæder mig til at læse med:-)

    SvarSlet
  4. neeeeej Hanne, jeg kan jo slet ikke undvære dig, men godt at du ikke forsvinder helt
    -Katja

    SvarSlet
  5. Jeg synes det er godt at du træffer den beslutning, som er sundest for dig. Godt gået! Jeg hænger selvfølgelig med på din nye blog....og glæder mig til at læse med :)

    SvarSlet
  6. Jeg forstår godt din beslutning. Lysten skal være tilstede. Så jeg glæder mig til at se din nye blog.

    pøj pøj, Chau

    SvarSlet
  7. Æv bev, men glæder mig til at følge din nye blog :)

    SvarSlet
  8. Øv hvor ærgerligt men fuld forståelse og opbakning herfra. Glæder mig til at læse med på den nye. :)

    SvarSlet
  9. Jeg glæder mig rigtigt meget til at følge dig på den nye blog

    /Lise

    SvarSlet
  10. Held og lykke med den nye blog :)

    Hilsen

    Frederik
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlet

Sig noget :o)